Babeczka razy trzy :)

Witajcie! Dzisiaj w ramach inspiracji chciałam Wam pokazać trzy karteczki...niby wszystkie takie same ale jednak troszeczkę różne :)

Zapragnęłam zrobić kartki z babeczkami ale w zupełnie nie cukierkowym stylu jak to zazwyczaj można oglądać i muszę Wam powiedzieć że efekt końcowy bardzo mnie zadowolił :)










Stempelki miały być tradycyjne ale w końcu uznałam że mój digi stempelek (jeden z moich ulubionych) idealnie do tych kartek pasuje :) Jeśli chcecie z niego skorzystać to zapraszam TUTAJ do pobrania go.

A do zrobienia kartek użyłam:
klej hobby
kółka 3D 2mm. 
prostokąty 3D 2mm.
taśma klejąca w rolce STICK IT!
taśma klejąca dwustronna
baza A6 Anita's biała
biała farba akrylowa Idea Decor
dziurkacz 2,5cm. liść brzozy
dziurkacz brzegowy kółeczka
zestaw papierów 15x15 PAPERMANIA CAPSULE
papier craftowy A4 Joy
zestaw papierów 15x 15 PAPERMANIA HAPPY DAYS
wykrojnik Marianne Design CupcakeLR0160
serwetka z wykrojnika Marianne Design  CR1201
płytki do wycinania Sizzix standard

Pozdrawiam
Wikucha


Komentarze

mosia pisze…
fantastyczne!
bardzo mi się podoba użycie tektury, super!
Dorota Dołęga pisze…
rewelacja! świetne, zupełnie nie-cukierkowe
dekobzdety pisze…
Przecudowne kartki!! :)
Unknown pisze…
Bardzo mi się podobają babeczki w tej wersji :-)
A tekturka stanowi świetne tło.
Elwira-k pisze…
Świetne są! Każda jedna!!

Popularne posty