Wyzwanie #16 - Tylko Ty

Witam w kolejnym wyzwaniu na blogu sklepu-ewa.pl

Temat będzie tym razem ściśle związany z uczuciem, a mianowicie chciałbym abyście wykonali pracę dla kogoś ważnego dla Was i aby nie było za łatwo, to proszę o umieszczenie wyznania, cytatu, motta,  które będzie ewidentnie mówiło o uczuciu/wyznaniu, kolory dowolne ale uwaga.......nie może być użyte słowo "Kocham"!...

No to zabierajcie się do pracy i wstawiajcie swoje fotki, czekamy z niecierpliwością.. 

Prace należy zgłaszać w terminie: 05.08.13 - 26.08.13.
Wyniki zostaną ogłoszone na blogu dnia 30.08.13. 

Osoba która wygra to wyzwanie, zostanie Gościnnym Projektantem naszego październikowego wyzwania, otrzyma banerek z wyróżnieniem oraz bon na zakupy w naszym sklepie o wartości 50zł. 

Spójrzcie, jak z wyzwaniem poradziło sobie nasze DT:

Szafirka, zwyciężczyni czerwcowego wyzwania.
 


Użyte materiały:
pistolet klejowy
kwadraty 3D
farba akrylowa
brokat drobnoziarnisty
perly dekoracyjne




 Marbella, nasza sierpniowa Gościnna projektantka


Użyte materiały:
karton do scrapbookingu 

 kwadraty 3D
 Kwadraty czarne 3D
 dwustronna samoprzylepna taśma w rolce 



Teo


użyte materiały:
kwadraty 3D
nożyczki dla kreatywnych
zestawkopertikart
pistolet bezprzewodowy
wkłady do klejenia na gorąco
klej akrylowy
trymer
mata samoregenerujaca
nożyk
polperelki
wykrojnik joy crafts kwiatki
wykrojnik marianne design






użyte materiały:
 bibułka samoprzylepna
 klej
zestaw wykrojników
trymer do papieru
zestaw polperelki








Użyte materiały:


 i ja Romantyczka oraz mój czekoladownik

 
- W wyzwaniu może brać udział każdy kto jest posiadaczem bloga lub galerii zdjęć.
- Do wyzwania można zgłosić TYLKO JEDNĄ pracę.
- Wszystkie zgłaszane prace muszą być nowe, nigdzie wcześniej nie publikowane.
- Praca może być zgłoszona jeszcze maksymalnie na 2 inne wyzwania.
- Będzie nam miło jeśli użyjecie materiałów z naszego sklepu, lecz nie jest to obowiązkowe.
- Prace zgłaszamy przez system inlinkz. Pamiętajcie, aby był to bezpośredni link do zgłaszanej pracy, nie do całego bloga!
- W miejscu opublikowania pracy proszę umieścić informację o wyzwaniu z linkiem wstecznym do tego posta.
- Prace muszą być wykonanie i zgłoszone według podanych wytycznych, w innym wypadku nie będą brane pod uwagę podczas głosowania.
 

Bardzo prosimy również o wyłączenie weryfikacji słownej na blogu.
Weryfikacja słowna nie chroni od spamu, ale za to utrudnia nam zostawienie komentarza na Twoim blogu.



Zapraszam do zabawy!
Pozdrawiam
Romantyczka


Komentarze

Kasia pisze…
Przeoczyłam informację o tym,że nie można użyć słowa " Kocham", tak więc niestety pochopnie dopisałam się do listy, a usunąć nie potrafię
dekobzdety pisze…
Dodałam swoją (pierwszą w życiu! :)) kartkę.
eMKa pisze…
Świetny temat... akurat zrobiłam box'a w takim temacie... niestety nie mogę go opublikować przed wręczeniem prezentu... :(
Ania G-P pisze…
Niedokładnie przeczytałam wymogi, także proszę o usunięcie mojej pracy, ja tego zrobić nie umiem:( Przepraszam za kłopot :)
przegapiłam termin :( mogę się jeszcze dopisać czy przepadło? jeśli tak to zgłaszam exploding boxa jako prezent ślubny http://cichyduszek.blogspot.com/2013/08/mazenstwo-to-kwiaty-nieznane.html

Popularne posty