Kurs na kwiatuszki

Witam,
dzisiaj pokażę jakie wykonałam kwiatki, których możecie później użyć do ozdobienia kartek.

Potrzebujemy:
klej Magic
papier
wykrojnik Magnolia - Peony Petals
Na początku wycinamy kwiatki.


Następnie wyginamy nasze płatki na zewnątrz.




Kwiatki, gdy już powyginamy musimy zagiąć do środka.
Sklejamy nasze przygotowane kwiatki do siebie.
Kleju nie żałujmy. Możemy posmarować dalej płatki, kwiatek będzie sztywniejszy, a magic wysychając robi się przezroczysty i go nie widać.



Po sklejeniu można popryskać mgiełką, ja zrobiłam to perłową.



Gdy mamy gotowe płatki wykonujemy środek kwiatka. Ja użyłam perły.



Takim prostym sposobem uzyskałam kwiatki,
Mam nadzieję, że kursik Wam się spodobał i przyda się do wykonania własnoręcznie kwiatków.



Pozdrawiam
Romantyczka




Komentarze

Popularne posty