Romantyczne pastele

Pastelowe kolory to zdecydowanie nie moja bajka - ale może czasem warto zrobić coś zupełnie innego niż zazwyczaj? Na dziś przygotowałam maleńką (13x8 cm) karteczkę w delikatnych kolorach. Tło urozmaiciłam mediami - nałożyłam fakturę za pomocą pasty strukturalnej i dodałam trochę koloru - dobrałam farby wodne pod kolor kwiatów i dodatków.



Niestandardową bazę zrobiłam, przycinając kwadratową bazę 13x13 cm - bardzo lubię takie miniaturowe karteczki :)



Użyte materiały:
Gesso 13@rts
Pasta strukturalna 13@rts
Maska groszki Craftfun
Farba wodna brzoskwiniowy mat
Farba wodna koralowy mat
Farba wodna turkusowy mat
Kryształki Papermania Sunshine
Kryształki Papermania Verde
Kostka 3d
Zestaw kart i kopert Anita's kwadratowe białe

Pozdrawiam!
Dorotka



Komentarze

Wykon-ania pisze…
Cudna! :-) Pozdrawiam!
perelka111 pisze…
sliczna karteczka:)

Popularne posty