Nastrojowy świecznik

Zdecydowanie mam fazę na miętowy. Już od dawna miałam ochotę zrobić świecznik do pokoju, ale nie było ku temu okazji. W końcu mam. Nie jest on może skomplikowany ani odkrywczy, pewnie nie jedna z was taki zrobiła, ale efekt tak małym kosztem jest zdumiewający. Farbą która nadała mu (a dokładniej mówiąc klamerkom) ten kolor to Docrafts Frostet Mint. Niestety nie jest ona całkowicie kryjąca, z pomocą przyszła mi inna farba tego producenta Baby blue - w świetnym zresztą kolorze. Użyłam jej jako bazy na którą nałożyłam mój wyśniony miętowy kolor.





Użyte materiały:
Papiery - dpCraft Boho Chic
Farba akrylowa - Docrafts Papermania Baby blue
Wykrojnik - Joy kwiaty 
Taśma dwustronna
Kosteczki 3d


www.mrude.pl

Komentarze

mosia pisze…
Świetny pomysł! Jak to pięknie wygląda!
dekoMagJa pisze…
Ja jeszcze takowego nie robiłam- błąd.
Twój jest uroczy, kapitalna kolorystyka :-)
Pozdrowionka serdeczne

Popularne posty