Czekoladownik z Avonela

Witajcie, u mnie znów świątecznie :) ponieważ nie mogłam wytrzymać i oprzeć się przepięknym papierom UHK Gallery z kolekcji "Christmas in Avonela" musiałam koniecznie coś z nich zrobić. I taką pierwszą myślą gdy zobaczyłam te papiery był czekoladownik. Jeśli ktoś jeszcze nie wie co to czekoadownik to już wyjaśniam  - jest to pudełeczko na słodką czekoladę, ale może również posłużyć jako opakowanie na jakiś inny drobiazg.
Papiery z tej kolekcji mają cudne soczyste kolory, które świetnie komponują ze sobą oraz z różnymi dodatkami. Moim ostatnim odkryciem jest również klej Tracky Glue, który jest dla mnie idealny - jest gęsty, dobrze klei i nie namacza kart dzięki czemu klejone powierzchnie są idealnie proste (nie wyginają się pod wpływem schnięcia kleju).








Pozdrawiam serdecznie 
Aga Fumiko




Użyłam;
Papier UHK Gallery Christmas in Avonlea
Klej Tracky Glue
Kostka 3D 5x5x3mm
Wykrojnik  Nellie's Choice POINSETTIA

Komentarze

Popularne posty